Subject: Vs: Küsimus Schengeni tunnistuse väljastamise kohta
From: "Liis Prii" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 16:19:54 +0300

Tere

Tänan tagasiside ja hea küsimuse eest!

Jah, kui Schengeni tunnistuse väljastamisel on aluseks olnud arsti teatis 
või teise riigi paberretsepti koopia või välismaise apteegi kviitung, mis 
kinnitab ravimi väljastamist, siis neist tuleks teha koopia ja neid 
säilitada sama kaua kui antud tunnistust. Retseptikeskusest andmeid 
kontrollides jääb tehtud kontrollist retseptikeskuse logisse jälg maha  ja 
seda ei ole vaja apteegil kuidagi muul moel talletada.

Heade soovidega

Liis Prii

Ravimiamet

järelevalveosakonna juhataja

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri. This e-mail and 
any attachments transmitted may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by returning the e-mail and permanently deleting what you have 
recieved. Any dissemination or use of this information by a third person 
without permission is prohibited and may be illegal.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 21. august 2024 15:59
Adressaat: Liis Prii <[email-masked]>
Teema: Küsimus Schengeni tunnistuse väljastamise kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh, Schengeni tunnistust puudutavas infokirjas märgitust oli igati abi, 
et lahti seletada erinevad küsimused.

Mul endal jäi aga 1 küsimus õhku. Nimelt, kui inimene peaks Schengeni 
tunnistust soovima ravimile, mis pole ostetud Eestist, aga tal on olemas 
vastav arsti teatis ja ostmist kinnitav kviitung, siis kas meie apteekritena 
peaksime nendest ka ikkagi koopia apteegis säilitama, et jääks märk maha 
sellest, et me oleme tunnistuse nõuetekohaselt väljastanud?

Heade soovidega
Janika Tähnas

TervisEST OÜ

Reg nr 14903355
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel 7423560
Raekoja plats 1a
51003 Tartu